måndag 11 maj 2015

Summering!/ Summary!

Scroll down for English version:

Jag har lovat och lovat uppdateringar här. Jag har börjat skriva och så har jag tänkt att kanske någon bild till till detta eller också så ska jag bara skriva svensk eller engelska versionen av det som jag skriver. Men det blir inte så mycket. Dock försöker jag mig nu på en summering av detta år.

Detta år kan hittills summeras i arbete, resor och alltför alltför lite träning. Jag har då jobbat som vanligt väldigt mycket och i januari, februari och mars mer än vanligt. April och maj har nu blivit bara jobb som vanligt, inget extra och om det är bra eller inte är svårt att säga.
Även om jag har jobbat massor så har jag ändå hunnit resa en hel del, då mest för att åka och hälsa på vänner både i Sverige, Finland och en sväng till Teneriffa bland annat. Förhoppningsvis kan det bli mer skrivet om alla olika tillfällen vid ett senare tillfälle.

Mera jobb är inplanerat och mera resor, just nu är det väldigt lite måsten som blir gjorda på gott och ont. Jag skulle vilja komma igång med att träna mera. I början av året blev det ganska regelbundet tränat, inte något suveränt men lite då och då och ändå helt godkänt men jag får ingen ordentlig ordning på mitt tränas och det skulle det behövas. Jag har dessutom en liten förhoppning o att jag ännu en gång ska försöka satsa på handbollen och då behöver jag få till en betydligt bättre kondition än vad konditionen nu är. Jag försöker komma ut och röra på mig, jag försöker träna men just nu ser jag inget ordentligt resultat och det gör att allting blir svårare, jobbigare och tyngre.

Det här är kortfattat vad som pågår i mitt huvud och liv just nu.

ENGLISH VERSION:

I have erlier promised up-dates here but they nerver get finished or even started. So far this year I´ve been working a lot, working and traveling. Lot´s of work and lot´s of traveling I would say. I have mostly traveld to Finland and in Sweden but one friend took me all the way to Tenriffe.

Continuing on this year I already now know there will be lot´s and lot´s of work and hopefully a lot of traveling. What I would love to get better the next part of this year is my training. So far I have done okay but not okay enough.

Well this is what´s going on in my head and in my life right now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar